Δεν είναι ακριβώς "υβριδικό"! Απλά σβήνει στα φανάρια! Οπότε η καταπόνηση που δέχεται δεν είναι αξιοσημείωτη κατ εμένα
καλησπέρα,
Δεν έχω τεχνικές γνώσεις και ως εκ τούτου θα μεταφέρω όπως το άκουσα την άποψη φίλου μου για το υνριδικό μοντέλο mhd σμαρτ και τα όσα μου είπε για τον κινητήρα του<<αν χαλάσει,την έχεις άσχημα,θα σου κοστίσει πολύ ακριβά>>
Πόσο αξιόπιστο είναι το παραπάνω 1)ξέρουμε πόσο εύκολα χαλάει ο συγκεκριμένος κινητήρας
2)όντως η αποκατάστασή του είναι ακριβότερη?
Δεν είναι ακριβώς "υβριδικό"! Απλά σβήνει στα φανάρια! Οπότε η καταπόνηση που δέχεται δεν είναι αξιοσημείωτη κατ εμένα
δεν ειναι υβριδικο...δεν εχει καμμια σχεση με υβριδικο...οπως λεει και ο σφιγγας απλα σβηνει οταν σταματαει, η μιζα πλεον ειναι πιο ενισχυμενη ωστε να αντεχει..
...η γνώση είναι δύναμη...
---roadster coupe 1000 B---
λες να μην εχουν κανει? οταν βγαζουν ενα μοντελο που μιζαρει 1000000 φορες περισσοτερο απο ενα συμβατικο?
...η γνώση είναι δύναμη...
---roadster coupe 1000 B---
εχουν κανει παρα πολυ...αλλα και παλι οτιδηποτε να συμβει αλλαζει σχετικα ευκολα,
γιατι εισαι τοσο αρνητικος?
και σιγα την τεχνολογια κιολας...
ολα τα ατμοσφαιρικα πλεον τα δινει mhd
...η γνώση είναι δύναμη...
---roadster coupe 1000 B---
αυτο που γινεται ειναι μοναδικο........και ΓΟΥΣΤΑΡΩ
...η γνώση είναι δύναμη...
---roadster coupe 1000 B---
H διάταξη που βάζει μπρος τον κινητήρα σε αυτοκίνητα που έχουν την ανάλογη λειτουργία (υβριδικά , Smart mhd) είναι διαφορετική σε σχέση με ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Παραθέτω το παρακάτω απόσπασμα από:
http://www.zercustoms.com/news/Smart...rid-Drive.html
"At the heart of the system is a special belt-driven starter generator that supplies the vehicle's electrical system with voltage and has a secondary function as a starter. It is able to smoothly start up the combustion engine in a fraction of a second as soon as the driver releases the brake pedal. This dispenses with the need for a conventional starter motor that works on the flywheel of the crank assembly."
Δυστυχώς οι τεχνικές μου γνώσεις είναι ανεπαρκείς οπότε δεν μπορώ να εξηγήσω ακριβώς την διαφορά. Οπότε υποθέτω ότι το όλο σύστημα καταπονεί λιγότερο τον κινητήρα από το να μιζάρεις συνεχώς με συμβατική μίζα. Πάντως τα mhd κυκλοφορούν όλο και πιο πολύ στον δρόμο απ ότι βλέπω, οπότεαν έχουν οποιοδήποτε πρόβλημα αξιοπιστίας πιστεύω πως θα φανεί.
Καταλάβατε ή να κάνω και κακά
εχεις την δυνατοτητα να το βγαζεις εκτος το συστημα start-stop.
το αν ειναι αξιοπιστο στα σμαρτ μονο ο χρονος θα το δειξει και να μην ξεχναμε οτι εξω αλλαζουν αμαξια συχνοτερα απο οτι στην ελλαδα επομ δεν για 5-8 χρονια πιστευω θα δουλευει(εδω στο παλιο αλλαζαμε ενα turbo με 600+ ευρω στα 400 που θα κανει η μιζα θα κολλησουμε?)
ελπιζω τουλαχιστον να τα εχουμε γλιτωσει απο τα καυσιμα και απο τις ωρες λειτουργιας του μοτερ![]()
BLACK SHADOW
Κυκλοφορούν γιατί πλέον πουλάνε μόνο αυτά (εκτός απο τα 84 που είναι ίδια)
Το ίδιο άκουσα κι εγώ ότι είναι ενισχυμένη η μίζα σε αυτό το μοντέλο.Απλά εγώ δεν είμαι και πολύ θετικός στο ότι η μίζα δεν θα παρουσιάσει εύκολα πρόβλημα αφού το SMART το αγοράζεις για καθημερινή χρήση και στο συγκεκριμένο καταπονείται περισσότερο.
σασ ευχαριστω για την βοηθεια που μου δινεται παλια ειχα το 600 και πηρα τωρα το mhd και φοβαμαι μην μου μινει καμια μιζα στο χαιρι και τρεχωεχετε ακουσει απο καμια αντιπροσωπια για προβληματα?
Εδώ και 2000km έχω πρόβλημα με το ECO. Πλησιάζω τα 20000km και αρκετές φορές μου έχει σβήσει το αμάξι σε στάση και δεν ξεκινάει, καθώς και πολλές φορές όταν πάει να ξεκινήσει ο κινητήρας στο φανάρι, σβήνει και κάποιες φορές εμφανίζεται το κίτρινο σηματάκι με το θαυμαστικό στο κέντρο του καντράν και θέλει κλείδωμα-ξεκλείδωμα το αμάξι για να πάρει ξανά μπροστά.
Επίσης κάποιες φορές η κίτρινη ένδειξη ECO αναβοσβήνει και μετά σβήνει τελείως χωρίς όμως να ανάψει η πράσινη ένδειξη ECO όπως θα έπρεπε, πράγμα που σημαίνει ότι απενεργοποιείται από μόνο του και ενεργοποιείται όποτε αυτό θέλει στην πορεία.
Μέσα στην εβδομάδα θα μπει για service 20000km και περιμένω να δω τι θα μου πουν.
Τελευταία επεξεργασία από Karateka_147; 17-03-2009 στις 00:27
Πιστεύω ότι μάλλον έχει πέσει η μπαταρία, λόγω και του ενισχυτή για τα ηχεία και έτσι ζορίζεται στην εκκίνηση η γεννήτρια και δεν έχει αρκετό ρεύμα όταν εκκινεί τον κινητήρα.
Το άλλο με το θαυμαστικό μου θυμίζει immobilizer, αλλά και πάλι μπορεί να δημιουργείται λόγω πτώσης τάσης.
Εγώ πήγα στον αντιπρόσωπο φτιαγμένος να πάρω το MHD, αλλά ο πωλητής με απέτρεψε λέγοντας μου οτι το Start/Stop θα μου δημιουργεί πρόβλημα οταν έχω Air-Condition, στο παρκάρισμα κ.τ.λ. και μου πρότεινε χωρίς δεύτερη σκέψη να πάρω το 84hp.
Ισχύουν αυτά τα προβλήματα ? Όταν π.χ. σβήνει στο φανάρι, σβήνει και το A/C ? Όταν παρκάρεις σου δυσκολεύει τους ελιγμούς και πρέπει να το απενεργοποιείς ??
Μπορεί κάποιος απο τους φίλους που έχουν αγοράσει το MHD να επιβεβαιώσει αυτά τα θέματα ??
το εχω εδω και 2 μηνες.το eco οταν βαζεις οπισθεν βγαινει εκτος.για το a/c μια φορα που το εβαλα συνεχισε να βγαζει κρυο αλλα ηταν για λιγο που εσβησε ο κινητηρας και δεν ξερω αν λειτουργουσε η οχι..θα δουμε το καλοκαιρι με την ζεστη...δεν ειχε καποιο για test drive να το δεις και ζωντανα αν ισχυουν αυτα που σου ειπε?
Τελευταία επεξεργασία από ilman3; 17-03-2009 στις 11:11
BLACK SHADOW
Απλά να υπενθυμίσω πως αν θες το απ ενεργοποιείς εντελώς.
BLACK SHADOW
το κίτρινο τριγωνικό σηματάκι με το θαυμαστικό στο κέντρο του καντράν είναι η ένδειξη του ESP.
όταν ο κινητήρας δεν έχει πιάσει τους 60 βαθμούς Celsius τότε το ECO είναι κίτρινο. επίσης είναι κίτρινο όταν η ηλεκτρογεννήτρια του start-stop η οποία επαναφέρει τον κινητήρα σε λειτουργία, δεν έχει αρκετή δύναμη. δεν ξέρω τι σημαίνει να αναβοσβήνει.
καλή τύχη με το service
Όντως έχει πρόβλημα το οποίο φάνηκε στο log του διαγνωστικού. Το πρόβλημα το έχει το software και έχει έρθει update το οποίο μπορείτε να ζητήσετε όσοι έχετε mhd να σας το περάσουνε.
Το software θα περαστεί από εβδομάδα όταν θα έρθει και ο νέος δίσκος (βλέπε topic "Προβλημα με κιβώτιο?") οπότε θα περαστεί και το νέο λογισμικό για τον καινούριο δίσκο ο οποίος είναι διαφορετικός.
Έγινε η αναβάθμιση αλλά το πρόβλημα εμφανίστηκε την επόμενη μέρα και μετά από 100km. Μπήκε ξανά στο service και τώρα περιμένουν επίσημη απάντηση από τη Mercedes Γερμανίας η οποία καλείται να μεταφράσει τα σφάλματα που κατέγραψε ο εγκέφαλος μετά την αναβάθμιση και να αποφανθεί που πρέπει να ψάξουν τη βλάβη και τι πρέπει να αλλαχθεί.
Το αμάξι εϊναι στο συνεργείο 2 μέρες και ακόμα δεν υπάρχει επίσημη απάντηση.
Τελευταία επεξεργασία από Karateka_147; 09-04-2009 στις 13:28
Υπάρχου 1 χρήστες που βλέπουν αυτό το θέμα. (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Σελιδοδείκτες