Αποτελέσματα 1 μέχρι 10 από 10

Θέμα: service 60.000 και άλλες απορίες

Ημ. Εγγραφής
    Nov 2009
    Δύναμη Φήμης
    0

service 60.000 και άλλες απορίες

Γεια χαρά σε όλους.

Καταρχήν να ενημερώσω ότι είναι το πρώτο μου post στο site οπότε αν υπάρχει λάθος παρακαλώ τους moderators να το επισημάνουν. Επίσης είμαι άσχετος από ηλεκτρομηχανολογικά κλπ, οπότε μπορεί οι ερωτήσεις μου να είναι και λίγο γελοίες.

Με την ευκαιρία του service των 60.000 έκανα μία ενδελεχή έρευνα στο site αλλά και γενικά στο ίντερνετ με αποτέλεσμα να μου δημιουργηθούν περισσότερες απορίες. Για να μπω όμως στο ψητό έχουμε και λέμε.
    Το αυτοκίνητο είναι smart fortwo 450 του 2004, 700cc, αγορασμένο από ενοικιαζόμενα σε νησί με 48.000 χλμ. Το αναφέρω γιατί δεν ξέρω και ούτε πρόκειται να μάθω από τον πωλητή τι ακριβώς έκανε στα προηγούμενα service. Να επισημάνω ότι βιβλίο service δεν υπάρχει.
    Μέχρι στιγμής έχουν γίνει οι αλλαγές λαδιών και φίλτρων ανά 5000 χλμ και έχει μπει μία φορά στο διαγνωστικό (νομίζω) γιατί κάποια στιγμή μπλόκαρε ο εγκέφαλος του κιβωτίου και βαρούσε παλαμάκια χωρίς να βάζει ταχύτητα. Επίσης νομίζω ότι έχουν αλλαχτεί τα μπουζί όταν το πήρα. Τέλος έχει αλλαχτεί η ντίζα της πόρτας του συνοδηγού. Αυτά από service κλπ.

Πάμε τώρα στο σήμερα. Το αμάξι τώρα έχει 60.000 περίπου και ο συνεργειατζής την προηγούμενη φορά που πήγα μου είπε ότι πρέπει να αλλάξω δίσκους και να καθαριστούν τα πίσω φρένα στο επόμενο service. Επίσης η οδήγηση μου είναι απλή καθημερινή χρήση στην Αθήνα κυρίως τον χειμώνα (το καλοκαίρι χρησιμοποιώ μηχανάκι) και σίγουρα 4-5 εκδρομές σε αποστάσεις περίπου 300 χλμ από Αθήνα, το χρόνο.

Οι απορίες μου είναι οι εξής.

1. Μετά από ψάξιμο στο forum νομίζω ότι στις 60.000 χρειάζεται

• Λάδια και φίλτρο (έχω ήδη πάρει το motul 300v chrono 10w40)
    • Φίλτρο βενζίνης
    • Φίλτρο γύρης- καμπίνας
    • Φίλτρο αέρα (έχω διαβάσει ότι της k&n το e 9257 είναι πολύ καλό και άρα λέω να πάρω αυτό. Το βρήκα 55euro στο karlis.gr)
    • Αλλαγή μπουζί